Patxi Koop colabora con LA SALVE para entregar cerveza a domicilio y ayudar al comercio local con los beneficios Patxi Koopek LA SALVErekin batera dihardu garagardoa etxez etxe banatzen eta tokiko saltokiei irabazietan laguntzen

2020-04-14T19:35:40+02:00 14 de abril de 2020 · 2020/04/14 |
Traducción / Itzulpena

Aunque nos gustaría decir otra cosa lo cierto es que nos enfrentamos a una crisis sin precedentes. Por suerte nos enfrentamos a ella juntos, trabajando codo a codo con los mejores profesionales del sector. Empresas como LA SALVE que ha puesto en marcha un servicio a de cerveza a domicilio para ayudar al comercio local. Te contamos en qué consiste esta iniciativa que se alargará mientras dure el confinamiento.

Una iniciativa de LA SALVE junto a Patxikoop

La entrega de cerveza LA SALVE a domicilio, que tendrá lugar durante el confinamiento con el apoyo de Patxikoop, tiene dos objetivos, dar servicio a los consumidores y apoyar al comercio local que sufre un duro revés por el cierre obligado de la hostelería ante la crisis sanitaria provocada por el COVID-19. Y es que el beneficio de la venta de las diferentes variedades de cerveza de LA SALVE irá destinado íntegramente a ASOCIACIÓN BILBAO CENTRO y a la ASOCIACIÓN BILBAOHISTORIKO.

Como asegura Eduardo Saiz Lekue, de cervezas LA SALVE, “el comercio es un sector clave para la economía y es el momento de apoyarlo al máximo, pues está sufriendo enormemente con esta situación de emergencia sanitaria”. “Creemos que teníamos que hacer un esfuerzo para contribuir a que, juntos, empecemos el camino que nos lleve a, paso a paso, a salir de esta crisis”, afirma el promotor de la única empresa cervecera de gran volumen vasca.

Cómo funciona la venta directa de cerveza a domicilio

La entrega a domicilio de cervezas LA SALVE se hará de la mano de Patxikoop. Las diferentes variedades y opciones disponibles pueden verse en este enlace. El servicio se dará en toda Bizkaia y los pedidos se entregarán en un plazo de entrega de 48 horas máximo desde el momento de la compra. Los envíos no tendrán coste.

Mientras dure el cierre de la hostelería provocada por la crisis del coronavirus se puede solicitar la entrega en el hogar de las referencias de LA SALVE mediante correo electrónico: info@lasalvebilbao.com, whatsapp o llamando al teléfono: 652750709.

Besterik esan nahiko genukeen arren, kontua da inoiz ez bezalako krisialdia dugula aurrean. Zorionez, batera egingo diogu aurre, sektoreko profesionalik onenekin elkar hartuta. Horietako enpresetako bat da LA SALVE: garagardoa etxeetara eramateko zerbitzua jarri du martxan, tokiko saltokiei laguntzeko. Konfinamenduak iraun bitartean abian izango den ekimenaren berri emango dizugu jarraian.

LA SALVEren ekimena Patxikoopen laguntzarekin

LA SALVE garagardoa etxez etxe banatzeko ekimena Patxikoopen laguntzarekin eramango da aurrera konfinamendu-garaian, bi helbururekin: batetik, kontsumitzaileei zerbitzua eskaintzea; eta, bestetik, tokiko saltokiei laguntzea; izan ere, oker itzela izan da haientzat ostalaritza-sektoreak ateak itxi behar izatea, COVID-19ak eragindako osasun-krisiaren ondorioz. Hala, LA SALVE garagardoen salmentaren irabaziak BILBAO CENTRO eta BILBAOHISTORICO elkarteetara bideratuko dira oso-osorik.

LA SALVE garagardo-enpresako Eduardo Saiz Lekuek adierazi duenez, «merkataritza funtsezko sektorea da ekonomiarentzat, eta une honetan ahalik eta gehien lagundu behar zaio, osasun-larrialdi egoeran izugarri sufritzen ari baita». «Ahalegina egin behar dugula uste dugu, krisialdi honetatik ateratzeko bideari poliki-poliki elkarrekin ekiteko», azaldu du euskal garagardo-enpresa handi bakarra den LA SALVEko sustatzaileak.

Nola egiten da garagardoaren etxez etxeko zuzeneko salmenta?

Patxikoop arduratuko da LA SALVE garagardoak etxez etxe banatzeaz. Eskuragarri dauden motak eta aukerak esteka honetan daude ikusgai. Zerbitzua Bizkaia osoan eskainiko da, eta erosketa egin ondoren gehienez 48 orduko epean entregatuko da eskatutakoa. Bidalketak ez du kosturik izango.

Koronabirusaren krisiak eragindako ostalaritzako establezimenduen itxierak iraun bitartean, LA SALVE garagardoak etxean jasotzeko eskaera posta elektronikoz egin daiteke info@lasalvebilbao.com helbide elektronikoan, edo, bestela, Whatsapp bidez edo telefonoz: 652750709.