Noticias Albisteak 2017-11-02T19:11:49+02:00

Patxi Koop te ofrece Stella Artois, la mejor cerveza internacional de 2019 Patxi Koopek Leffe gomendatzen dizu, abadiako garagardoen erregina

Esta semana volvemos con Stella Artois, una marca que no necesita presentaciones y que lleva décadas liderando el mercado internacional de cervezas de importación belgas. // AB InBev, munduko garagardo-egilerik handienaren eta gure bazkide estrategikoa den Mahou San Miguelen arteko hitzarmen estrategikoari esker, zenbait marka ezagun merkaturatzen ditugu; besteak beste, Leffe, Stella Artois, Franziskaner, Corona eta, noski, Budweiser, Amerikan gehien saltzen den lager garagardoa.

Gracias desde Patxi Koop por un gran año Patxi Koop-etik, eskerrik asko, urte ezin hobea izan da eta

En Patxi Koop estamos muy felices del resultado y de la confianza que nuestra clientela ha depositado en nuestra cooperativa que, sin duda, es lo más importante para que sigamos siendo líderes en el sector de la hostelería de Bizkaia. Para seguir marcando hitos en comunicación, medio ambiente, calidad y atención al cliente // Patxi Koop-en pozarren gaude lortutako emaitzekin eta bezeroek gure kooperatiban duten konfiantzagatik, horixe baita garrantzitsuena Bizkaian ostalaritzako sektoreko lider izaten jarraitzeko. Komunikazioan, ingurumenean, kalitatean eta bezeroaren arretan helburu berriak lortzen jarraitzeko

Felices fiestas Jai zoriontsuak!

Hoy solo queremos decir que tenemos mucha suerte. Nuestra manera de hacer las cosas siempre ha tenido el respaldo de nuestra clientela. No podemos pedir más. Pero si pidiéramos algo sería que tuvierais unos días magníficos, en la mejor compañía posible y de la manera que os haga más felices // Gaur, zorte handia dugula besterik ez dugu esan nahi. Gauzak egiteko dugun moduak bezeroen babesa izan du beti. Ezin dugu gehiago eskatu. Baina, zerbait gehiago eskatuko bagenu, honako hau izango litzateke: egun zoragarriak pasa ditzazuela, konpainiarik onenean eta zoriontsu egiten zaituzten moduan.

Las 5 cosas que tienes que saber sobre la sacarina y los edulcorantes artificiales Sakarinari eta edulkoratzaile artifizialei buruz jakin behar dituzun 5 gauzak

Recibimos muchísima información sobre alimentación y cuesta distinguir cuándo estamos ante una leyenda urbana. Por eso es posible que hayas oído y leído informaciones contradictorias sobre la sacarina. Te aclaramos lo más básico a continuación // Elikaduraren inguruko informazio asko eta asko iristen zaigunez, oso zaila da bereiztea noiz gauden hiri-legenda baten aurrean. Horregatik, litekeena da zuk informazio kontraesankorrak entzun eta irakurri izana sakarinari buruz. Oinarrizkoena argituko dizugu jarraian.

10 datos que no conocías de la Coca-Cola Coca-Colari buruz ezagutzen ez zenituen 10 datu

Es uno de los refrescos más famosos del mundo y una de las marcas comerciales más valiosas que existen. Forma parte del catálogo de más de 3.000 referencias Patxi Koop y hoy queremos contarte 10 curiosidades sobre esta marca universal que nació hace más de 130 años // Munduko freskagarririk ospetsuenetako bat eta markarik baliotsuenetako bat da. Patxi Koop-en katalogoko 3.000 erreferentzien artean dago, jakina. Gaur 10 bitxitasun kontatu nahi dizkizuegu, duela 130 urte baino gehiago sortu zen marka unibertsal horri buruz.

KAS, recorrido de una marca histórica KAS: marka historiko baten ibilbidea

Hasta la década de los 90, cuando Pepsico se hizo con la propiedad de esta empresa de origen vasco, KAS compitió en el mercado español con marcas multinacionales como Schweppes o Coca-Cola. Un hito en la historia de las empresas de Euskal Herria y un motivo para revisar la historia de una marca que lleva en el nombre el apellido de la familia que la gestionó durante décadas // Euskal jatorriko KAS marka lehian aritu zen Schweppes eta Coca-Cola multinazionalekin Espainiako merkatuan, harik eta, 1990eko hamarkadan, Pepsico konpainia enpresaz jabetu arte. KAS mugarri bat izan da Euskal Herriko enpresen historian, eta zenbait hamarkadatan kudeatu duen familiaren abizena darama izenean. Hori dela eta, bada nahikoa arrazoirik markaren historia berrikusteko.